动作·蓄力攻击 主天使
- UID
- 1628719
- 主题
- 7
- 阅读权限
- 50
- 帖子
- 2434
- 精华
- 0
- 积分
- 1450
- 金钱
- 6475
- 荣誉
- 23
- 人气
- 6
- 在线时间
- 5116 小时
- 评议
- 0
- 帖子
- 2434
- 精华
- 0
- 积分
- 1450
- 金钱
- 6475
- 荣誉
- 23
- 人气
- 6
- 评议
- 0
|
本人不才 对解包的pack0\abilities中有关geralt的三个xml搜索point和talent 都没有结果 总之是看的一头雾水
求修改帝解答是否能通过修改xml直接达到目的
- <?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>
- <definitions>
- <abilities>
- # Definicje abilities
- #Checked
- # REGENERACJA ORGANIZMU // Regen stamina poza walka 100%, regen stamina w walce 50%
- <ability name="training_s1" oned="" on_ended="">
- <endurance_noncombat_regen mult="true" always_random="false" min="1.25" max="1.25"/>
- </ability>
- <ability name="training_s1_2" oned="" on_ended="">
- <endurance_combat_regen mult="true" always_random="false" min="1.25" max="1.25"/>
- </ability>
- #Checked
- # HART CIALA
- <ability name="training_s2" oned="" on_ended="">
- <vitality mult="false" always_random="false" min="10" max="10"/>
- </ability>
- <ability name="training_s2_2" oned="" on_ended="">
- <vitality mult="false" always_random="false" min="40" max="40"/>
- </ability>
- #Checked
- # PAROWANIE - odblokowuje mozliwosc parowania przeciwnika z przodu// odblokowuje mozliwosc parowania przeciwnikow z pozostalych kierunkow
- <ability name="training_s3" oned="" on_ended="" prerequisites="training_s2,training_s1,training_s4">
- </ability>
- <ability name="training_s3_2" oned="" on_ended="">
- <damage_reduction_block mult="false" always_random="false" min="500" max="500"/>
- </ability>
- #Checked
- # RZUT SZTYLETEM
- <ability name="training_s4" oned="" on_ended="">
- </ability>
- <ability name="training_s4_2" oned="" on_ended="" >
- <damage_throw_combo mult="false" always_random="false" min="20" max="20"/>
- </ability>
- #Checked
- # ODBIJANIE STRZAL - wlacza odbijanie strzal // wlacza odbijanie strzal w przeciwnika
- <ability name="training_s5" oned="" on_ended="" max_enhancements="1" prerequisites="training_s3">
- </ability>
- <ability name="training_s5_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Checked
- # HART DUCHA
- <ability name="training_s6" oned="" on_ended="" prerequisites="training_s3" max_enhancements="1">
- <endurance_combat_regen mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <endurance_noncombat_regen mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- <ability name="training_s6_2" oned="" on_ended="">
- <endurance mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Ulepszony Znak Aard magic_s1 Odblokowuje Ulepszony Aard. Zwieksza zasieg Aard o 2m. magic_s1_2 Odblokowuje ulepszony Aard. Zwieksza zasieg Aard o 4m.
- <ability name="magic_s1" oned="" on_ended="">
- <aard_max_dist mult="false" always_random="false" min="2" max="2"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s1_2" oned="" on_ended="">
- <aard_max_dist mult="false" always_random="false" min="4" max="4"/>
- </ability>
- #Checked
- # Niszcząca Magia magic_s2 Obrazenia znakow +10% magic_s2_2 Obrazenia znakow +10% Zywotnosc +40% Endurance +1
- <ability name="magic_s2" oned="" on_ended="">
- <damage_signsbonus mult="false" always_random="false" min="5" max="5"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s2_2" oned="" on_ended="">
- <damage_signsbonus mult="false" always_random="false" min="5" max="5"/>
- <endurance mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Ulepszony Znak Axii magic_s3 Odblokowuje Ulepszone Axii Przejety przeciwnik ostrzymuje +25% wiecej zywotnosci oraz zadaje o 15% wiecej obrazen. magic_s3_2 Odblokowuje Ulepszone Axii Przejety przeciwnik ostrzymuje +50% wiecej zywotnosci oraz zadaje o 40% wiecej obrazen.
- <ability name="magic_s3" oned="" on_ended="">
- </ability>
- <ability name="magic_s3_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- <ability name="axii_debuf1">
- <damage_min mult="true" always_random="false" min="1.2" max="1.2"/>
- <damage_max mult="true" always_random="false" min="1.2" max="1.2"/>
- <damage_npc_min mult="true" always_random="false" min="1.2" max="1.2"/>
- <damage_npc_max mult="true" always_random="false" min="1.2" max="1.2"/>
- <vitality mult="true" always_random="false" min="1.2" max="1.2"/>
- </ability>
- <ability name="axii_debuf2">
- <damage_min mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- <damage_max mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- <damage_npc_min mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- <damage_npc_max mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- <vitality mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- </ability>
- #Checked
- # Spotęgowanie Magii magic_s4 Moc znakow +1 magic_s4_2 Moc znakow +2 Redukcja obrazen +25%
- <ability name="magic_s4" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s5,magic_s7">
- <signs_power mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s4_2" oned="" on_ended="">
- <signs_power mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- <damage_reduction mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- </ability>
- #Checked
- # Ulepszony Znak Quen magic_s5 Quen oddaje 20% damage i trwa dluzej magic_s5_s2 Quen oddaje 50% damage i trwa dluzej
- <ability name="magic_s5" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s1,magic_s2,magic_s3">
- <quen_reduction mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <quen_duration mult="false" always_random="false" min="20" max="20"/>
- <quen_bolt_damage mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s5_2" oned="" on_ended="">
- <quen_reduction mult="true" always_random="false" min="1.6" max="1.6"/>
- <quen_duration mult="false" always_random="false" min="40" max="40"/>
- <quen_bolt_damage mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- </ability>
- #Checked
- # Wyładowanie magic_s6 Quen oddaje damage dwom przeciwnikom magic_s6_2 Quen oddaje damage trzem przeciwnikom
- <ability name="magic_s6" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s5,magic_s9">
- </ability>
- <ability name="magic_s6_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Checked
- #Fatalne Zauroczenie magic_s7 Pozwala przejmowac dwoch przeciwnikow na raz. magic_s7_2 Pozwala przejmowac trzech przeciwnikow na raz.
- <ability name="magic_s7" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s4,magic_s8,magic_s11">
- </ability>
- <ability name="magic_s7_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Checked
- #Magiczny Wigor magic_s8 Zwieksza wytrzymalosc o 1 magic_s8_2 Zwieksza wytrzymalosc o 2 Vitality + 30%
- <ability name="magic_s8" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s5,magic_s7,magic_s9">
- <endurance mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s8_2" oned="" on_ended="">
- <endurance mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Ulepszony Znak Igni magic_s9 Odblokowuje Ulepszony Igni Zwieksza zasieg o 2m i powoduje podpalenie magic_s9_2 Odblokowuje Ulepszony Igni Zwieksza zasieg Igni o 4m, jest znakiem obszarowym i ma zwiekszone obrazenia
- <ability name="magic_s9" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s6,magic_s8,magic_s11">
- <igni_max_dist mult="false" always_random="false" min="3" max="3"/>
- <igni_burn_chance mult="false" always_random="false" min="0.5" max="0.6"/>
- <igni_burn_damage mult="false" always_random="false" min="4" max="6"/>
- <igni_burn_duration mult="false" always_random="false" min="8" max="12"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s9_2" oned="" on_ended="">
- <igni_max_dist mult="false" always_random="false" min="3" max="3"/>
- </ability>
- #Checked
- #Wzmocnienie Glifu magic_s10 Pulapki Yrden lacza sie ze soba tworzac dodatkowy obszar dzialania. magic_s10_2 Pulapki Yrden zadają obrażenia przeciwnikom
- <ability name="magic_s10" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s11">
- </ability>
- <ability name="magic_s10_2" oned="" on_ended="">
- <yrden_damage_per_sec mult="false" always_random="false" min="5" max="5"/>
- </ability>
- #Checked
- #Ulepszeny Znak Yrden magic_s11 Yrden poziom 1, gracz moze stawiac 2 pulapki magic_s11_2 Yrden poziom 2, gracz moze stawiac 3 pulapki
- <ability name="magic_s11" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s7,magic_s9" max_enhancements="1">
- <yrden_max_concurrent_traps mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s11_2" oned="" on_ended="">
- <yrden_max_concurrent_traps mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Przepływ Energii magic_s12 Zwieksza szanse na efekty krytyczne znakow o 20% magic_s12_2 zwieksza szanse efektow krytycznych znakow o kolejne 25%
- <ability name="magic_s12" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s11">
- <aard_knockdown_chance mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <igni_burn_chance mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s12_2" oned="" on_ended="">
- <aard_knockdown_chance mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- <igni_burn_chance mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Magiczna Witalność magic_s13 Zwieksza zywotnosc o 10% magic_s13_2 Zwieksza zywotnosc o 15% Wszystkie odpornosci +5%
- <ability name="magic_s13" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s11">
- <vitality mult="false" always_random="false" min="50" max="50"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s13_2" oned="" on_ended="">
- <res_poison mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <res_bleed mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <res_burn mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- </ability>
- #Checked
- #Zmysł magiczny magic_s14 Odblokowuje build Magiczny: Ładowanie Endurance znakami oraz Heliotrop. magic_s14_2 Odblokowuje build Magiczny: Ładowanie Endurance znakami oraz Heliotrop Wszystkie odpornosci +5%
- <ability name="magic_s14" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s13,magic_s12,magic_s10" max_enhancements="1">
- <witcher_type_magic mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s14_2" oned="" on_ended="">
- <adrenaline_on_hit mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- <res_poison mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <res_bleed mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <res_burn mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- </ability>
- #Checked
- #Kontrola Mocy magic_s15 Wszystkie odpornosci +20% Obrazenia od znakow +10% Ladowanie enduracne znakami +20% magic_s15_2 Wszystkie odpornosci +30% Obrazenia od znakow +30% Ladowanie enduracne znakami +30%
- <ability name="magic_s15" oned="" on_ended="" prerequisites="magic_s14" max_enhancements="1">
- <res_poison mult="false" always_random="false" min="0.2" max="0.2"/>
- <res_bleed mult="false" always_random="false" min="0.2" max="0.2"/>
- <res_burn mult="false" always_random="false" min="0.2" max="0.2"/>
- <adrenaline_on_hit mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <damage_signsbonus mult="false" always_random="false" min="3" max="3"/>
- </ability>
- <ability name="magic_s15_2" oned="" on_ended="">
- <res_poison mult="false" always_random="false" min="0.3" max="0.3"/>
- <res_bleed mult="false" always_random="false" min="0.3" max="0.3"/>
- <res_burn mult="false" always_random="false" min="0.3" max="0.3"/>
- <adrenaline_on_hit mult="true" always_random="false" min="1.5" max="1.5"/>
- <damage_signsbonus mult="false" always_random="false" min="7" max="7"/>
- </ability>
- # --------------------------------
- #Checked
- #Mocne Plecy sword_s1 Zmniejsza karę za cios w plecy o 50% sword_s1_2 Zmniejsza karę za cios w plecy o kolejne 50%
- <ability name="sword_s1" oned="" on_ended="" >
- <back_damage_mult mult="true" always_random="false" min="0.5" max="0.5"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s1_2" oned="" on_ended="">
- <back_damage_mult mult="true" always_random="false" min="0.5" max="0.5"/>
- </ability>
- #Checked
- # Cięte Riposty sword_s2 Odblokowuje możliwośc kontrowania ciosów przeciwnika. sword_s2_2 Kontry maja 80% szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika.
- <ability name="sword_s2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- <ability name="sword_s2_2" oned="" on_ended="">
- <riposte_killchance mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Mistrz Uników sword_s3 Wydłuża skoki Geralta o 50%. sword_s3_2 Wydłuża skoki Geralta o 100%
- <ability name="sword_s3" oned="" on_ended="">
- </ability>
- <ability name="sword_s3_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Checked
- #Ciosy Grupowe sword_s4 Odblokowuje możliwośc ranienia więcej niż jednego przeciwnika. Wszyscy poza aktualnym celem otrzymują 50% obrażeń. sword_s4_2 Wszyscy poza aktualnym celem otrzymują 100% obrażeń.
- <ability name="sword_s4" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s7,sword_s8">
- <group_hit_mult mult="false" always_random="false" min="0.5" max="0.5" type="bonus"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s4_2" oned="" on_ended="">
- <group_hit_mult mult="false" always_random="false" min="0.5" max="0.5" type="bonus"/>
- </ability>
- #Checked
- #Mocna Garda sword_s5 Blokowanie zużywa o 25% mniej wytrzymałości. sword_s5_2 Blokowanie zużywa o 40% mniej wytrzymałości
- <ability name="sword_s5" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s2,sword_s6">
- <endurance_on_block_mult mult="true" always_random="false" min="0.75" max="0.75" type="bonus"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s5_2" oned="" on_ended="">
- <endurance_on_block_mult mult="true" always_random="false" min="0.6" max="0.6" type="bonus"/>
- </ability>
- #Checked
- #Twarda Skóra sword_s6 Zwieksza redukcje obrazen o 10% sword_s6_2 Zwieksza redukcje obrazen o 20%Zwieksza zywotnosc o 5%
- <ability name="sword_s6" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s5,sword_s9,sword_s8">
- <damage_reduction mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s6_2" oned="" on_ended="">
- <damage_reduction mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Szał Bojowy sword_s7 Zwieksza obrazenia zadawane mieczem o 5% sword_s7_2 Zwieksza obrazenia zadawane mieczem o 10%
- <ability name="sword_s7" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s1,sword_s4">
- <damage_min mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <damage_max mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s7_2" oned="" on_ended="">
- <damage_min mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <damage_max mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Witalność sword_s8 Żywotność +10% sword_s8_2 Żywotność +10%
- <ability name="sword_s8" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s4,sword_s6">
- <vitality mult="false" always_random="true" min="25" max="25"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s8_2" oned="" on_ended="">
- <vitality mult="false" always_random="true" min="75" max="75"/>
- </ability>
- #Checked
- #Kombinator sword_s9 Zwieksza generacje staminy w czasie walki sword_s9_2 Zwieksza generacje staminy w czasie walki .Zwieksza wytrzymalosc o 1.
- <ability name="sword_s9" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s3,sword_s6">
- <endurance_combat_regen mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s9_2" oned="" on_ended="">
- <endurance_combat_regen mult="true" always_random="false" min="1.3" max="1.3"/>
- </ability>
- #Checked
- #Mocny Organizm sword_s10 Wszystkie odpornosci +10% sword_s10_2 Wszystkie odpornosci +10%
- <ability name="sword_s10" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s8">
- <crt_bleed mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1" type="critical"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s10_2" oned="" on_ended="">
- <crt_bleed mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1" type="critical"/>
- <damage_min mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <damage_max mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- </ability>
- #Checked
- #Finezja sword_s11 Szansa na wszystkie efekty krytyczne +5% sword_s11_2 Szansa na wszystkie efekty krytyczne +10%
- <ability name="sword_s11" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s8">
- <crt_poison mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <crt_bleed mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <crt_knockdown mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <crt_stun mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <crt_freeze mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- <crt_burn mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s11_2" oned="" on_ended="">
- <crt_poison mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_bleed mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_knockdown mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_stun mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_freeze mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_burn mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Brutalna Siła sword_s12 Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika 2% sword_s12_2 Szansa na natychmiastowe zabicie przeciwnika 5%
- <ability name="sword_s12" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s8">
- <instant_kill_chance mult="false" always_random="false" min="0.02" max="0.02"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s12_2" oned="" on_ended="">
- <instant_kill_chance mult="false" always_random="false" min="0.03" max="0.03"/>
- </ability>
- #Checked
- #Wzmocnienie Organizmu sword_s13 Zywotnosc +25%Redukcja obrazen + 10%Redukcja obrazen bloku +15% sword_s13_2 Zywotnosc +30%Redukcja obrazen + 15%Redukcja obrazen bloku +25%
- <ability name="sword_s13" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s11,sword_s10,sword_s12" max_enhancements="1">
- <vitality mult="false" always_random="true" min="50" max="50"/>
- <damage_reduction mult="true" always_random="false" min="1.05" max="1.05"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s13_2" oned="" on_ended="">
- <vitality mult="false" always_random="false" min="100" max="100"/>
- <damage_reduction mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Sense of Sword sword_s14 Odblokowuje build Mieczowy: Ladowanie wytrzymalosci ciosami miecza oraz finishery grupowe. sword_s14_2 Odblokowuje build Mieczowy: Ladowanie wytrzymalosci ciosami miecza oraz finishery grupowe.Obrazenia +5%Redukcja obrazen +5%
- <ability name="sword_s14" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s13" max_enhancements="1">
- <witcher_type_sword mult="false" always_random="false" min="1" max="1"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s14_2" oned="" on_ended="">
- <damage_min mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <damage_max mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <damage_reduction mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Sword Boost sword_s15 Szybkosc ladowania wytrzymalosci ciosami miecza +20%Wszystkie odpornosci +5% Żywotność + 10% sword_s15_2 Szybkosc ladowania wytrzymalosci ciosami miecza +30%Wszystkie odpornosci +10%Szansa na wszystkie efekty krytyczne +10% Żywotność + 10%
- <ability name="sword_s15" oned="" on_ended="" prerequisites="sword_s14" max_enhancements="1">
- <adrenaline_on_hit mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_poison mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_bleed mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_knockdown mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_stun mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_freeze mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_burn mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <res_burn mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <res_bleed mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <res_poison mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- <ability name="sword_s15_2" oned="" on_ended="">
- <adrenaline_on_hit mult="true" always_random="false" min="1.2" max="1.2"/>
- <crt_poison mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_bleed mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_knockdown mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_stun mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_freeze mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <crt_burn mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <res_burn mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <res_bleed mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- <res_poison mult="true" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- # -------------------
- #Checked
- #Alchemik alchemy_s1 Zwiększenie obrażeń pułapek i bomb o 20% alchemy_s1_2 Zwiększenie obrażeń bomb i pułapek o 50%
- <ability name="alchemy_s1" oned="" on_ended="" on_added="skill_add_potions">
- <petards_damage_mult mult="false" always_random="false" min="1.3" max="1.3"/>
- <traps_damage_mult mult="false" always_random="false" min="1.3" max="1.3"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s1_2" oned="" on_ended="">
- <petards_damage_mult mult="false" always_random="false" min="0.7" max="0.7"/>
- <traps_damage_mult mult="false" always_random="false" min="0.7" max="0.7"/>
- </ability>
- #Nie wiadomo
- #Herbalista alchemy_s2 Uzyskiwana liczba skladnikow alchemicznych +50% alchemy_s2_2 Uzyskiwana liczba skladnikow alchemicznych +100%
- <ability name="alchemy_s2" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s4,alchemy_s6">
- <loot_alchemy_bonus mult="false" always_random="false" min="1.0" max="1.0"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s2_2" oned="" on_ended="">
- <loot_alchemy_bonus mult="false" always_random="false" min="1.0" max="1.0"/>
- </ability>
- #Checked
- #Narkomania alchemy_s3 Zywotnosc + X alchemy_s3_2 Zywotnosc + X
- <ability name="alchemy_s3" oned="" on_ended="" >
- <vitality mult="false" always_random="false" min="10" max="10"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s3_2" oned="" on_ended="">
- <vitality mult="false" always_random="false" min="40" max="40"/>
- </ability>
- #Nie wiadomo
- #Efekt Uboczny alchemy_s4 Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii 5% alchemy_s4_2 Szansa na stworzenie mutagenu jako efektu ubocznego alchemii 10%
- <ability name="alchemy_s4" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s1,alchemy_s2">
- <mutagen_chance mult="false" always_random="false" min="2" max="2"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s4_2" oned="" on_ended="">
- <mutagen_chance mult="false" always_random="false" min="8" max="8"/>
- </ability>
- #Nie wiadomo
- #Specjalista: Smarowidła alchemy_s5 Smary dzialaja o 25% dłużej. alchemy_s5_2 Smary dzialaja o 20% dłużej.Obrażenia +50%
- <ability name="alchemy_s5" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s2">
- <oils_time_bonus mult="false" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s5_2" oned="" on_ended="">
- <oils_time_bonus mult="false" always_random="false" min="0.3" max="0.3"/>
- </ability>
- #Checked
- #Specialista: Mikstury alchemy_s6 Mikstury działają o 25% dłużej. alchemy_s6_2 Mikstury działają o 20% dłużej.Żywotność +50%
- <ability name="alchemy_s6" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s3,alchemy_s2">
- <potions_time_bonus mult="false" always_random="false" min="1.1" max="1.1"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s6_2" oned="" on_ended="">
- <potions_time_bonus mult="false" always_random="false" min="0.3" max="0.3"/>
- </ability>
- #Checked
- #Hart Alchemika alchemy_s7 Efekty eliksirow +x% alchemy_s7_2 Efekty eliksirow +xx%
- <ability name="alchemy_s7" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s2">
- </ability>
- <ability name="alchemy_s7_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Checked
- #Naturalna Wytrzymałość alchemy_s8 efekty olejow +x% alchemy_s8_2 efekty olejow +xx%
- <ability name="alchemy_s8" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s5">
- </ability>
- <ability name="alchemy_s8_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Checked
- #Naturalna Odporność alchemy_s9 efekty wszystkich mutagenow +x% alchemy_s9_2 efekty wszystkich mutagenow +xx%
- <ability name="alchemy_s9" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s5">
- </ability>
- <ability name="alchemy_s9_2" oned="" on_ended="">
- </ability>
- #Nie wiadomo
- #Degustator alchemy_s10 Odblokowuje mozliwosc wypicia jednego dodatkowego eliksiru. alchemy_s10_2 Odblokowuje mozliwosc wypicia jednego dodatkowego eliksiru.Zwiekszenie obrazen i redukcji obrazen pod wplywem zatrucia o 10%
- <ability name="alchemy_s10" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s5">
- <potion_slots mult="false" always_random="false" min="1.0" max="1.0"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s10_2" oned="" on_ended="">
- <damage_reduction_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- <damage_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Szybka Regeneracja alchemy_s11 Regeneracja wytrzymałości pod wpływem zatrucia +25% alchemy_s11_2 Regeneracja wytrzymałości pod wpływem zatrucia +50%
- <ability name="alchemy_s11" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s12,alchemy_s14" max_enhancements="1">
- <endurance_regen_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.15" max="0.15"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s11_2" oned="" on_ended="">
- <endurance_regen_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.25" max="0.25"/>
- </ability>
- #Checked
- #Zabójczy Narkoman alchemy_s12 Zwiekszenie obrazen i redukcji obrazen pod wplywem zatrucia o 15% alchemy_s12_2 Zwiekszenie obrazen i redukcji obrazen pod wplywem zatrucia o 25%
- <ability name="alchemy_s12" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s8,alchemy_s10" max_enhancements="1">
- <damage_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s12_2" oned="" on_ended="">
- <damage_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- </ability>
- #Checked
- #Berserker alchemy_s13 Wszystkie efekty krytyczne +20% alchemy_s13_2 Wszystkie efekty krytyczne +25%Żywotności +10%Obrażenia +10%
- <ability name="alchemy_s13" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s12,alchemy_s14" max_enhancements="1">
- <instant_kill_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.01" max="0.01"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s13_2" oned="" on_ended="">
- <instant_kill_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.02" max="0.02"/>
- </ability>
- #Checked
- #Sense of Alchemy alchemy_s14 Odblokowuje build Alchemiczny: przyspiesza generowanie wytrzymalosci pod wplwem zatrucia oraz odblokowuje tryb berserk. alchemy_s14_2 Odblokowuje build Alchemiczny: przyspiesza generowanie wytrzymalosci pod wplwem zatrucia oraz odblokowuje tryb berserk.Obrazenia +5%Redukcja obrazen +5%
- <ability name="alchemy_s14" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s11,alchemy_s13" max_enhancements="1">
- <witcher_type_alchemy mult="false" always_random="false" min="200" max="200"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s14_2" oned="" on_ended="">
- <adrenaline_toxgeneration mult="true" always_random="true" min="1.25" max="1.25"/>
- </ability>
- #Alchemical Boost alchemy_s15 Zwiekszenie obrazen i redukcji obrazen pod wplywem zatrucia o 10%Wszystkie odporności +5% alchemy_s15_2 Zwiekszenie obrazen i redukcji obrazen pod wplywem zatrucia o 20%Wszystkie odporności +10%Wszystkie efekty krytyczne +15%
- <ability name="alchemy_s15" oned="" on_ended="" prerequisites="alchemy_s14" max_enhancements="1">
- <damage_reduction_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <damage_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.05" max="0.05"/>
- <adrenaline_toxgeneration mult="true" always_random="true" min="1.15" max="1.15"/>
- </ability>
- <ability name="alchemy_s15_2" oned="" on_ended="">
- <damage_reduction_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- <damage_toxbonus mult="false" always_random="false" min="0.1" max="0.1"/>
- <adrenaline_toxgeneration mult="true" always_random="true" min="1.35" max="1.35"/>
- </ability>
- </abilities>
- <items>
- </items>
- </definitions>
复制代码
|
|